Som natt och dag

I mitt förra inlägg skrev jag ju om 2011 som året av pengar. Vilket det kanske är...men i så fall var 2010 året av kärlek. I alla fall för min del.
Om jag jämför mitt förra år med detta som har varit än så länge i år, så kan ju vem som helst bli deprimerad.
Förra året var helt klart det BÄSTA året i mitt liv! Kunde inte ha haft ett bättre år, allt var helt perfekt, och jag mådde toppen. Man undrade verkligen hur det kunde vara så bra, allt bara flöt på.
Som jag skrev om på nyårsafton 2010/2011, så fasade jag inför detta året för jag visste att det aldrig skulle kunna toppa det förra. Jag vet av erfarenhet att har jag det för bra, så får jag betala för det....och det har jag fått med råge i år!

Hela detta året har varit en enda lång kamp, full med bråk, oro, och jobbiga möten.
Önskar bara det kunde få vara lugnt och skönt, det är det enda jag begär...

(Mitt liv i bilder förra året)






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Styrke kramar till dig !! Jag är säker på att rättvisan kommer segra tillslut ! ge aldrig upp !!

2011-06-11 @ 12:30:19
URL: http://frokenmela.se
Postat av: susanne

Hej!

På något vis så kommer man nog ut " helskinnad" på andra sidan. Man när man är mitt uppe i något svårt, så kan det vara svårt att se en ända på eländet. Hoppas din pingst är bra!

/ Kram Suss

2011-06-11 @ 13:29:12
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Tänker på Er söta, styrkekramar <3

2011-06-11 @ 21:04:20
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor