Sömnlös men kärleksfull natt

Lille Nino börjar bli sjuk, så han har hostat och nysit hela natten, somnade inte förrän klockan var runt 2-2.30 inatt.
Som om inte det var nog, så kom Naomi in mitt i natten och var ledsen. Hon hade drömt en mardröm, och väckte mig och sa:
"Mamma, lova mig att du aldrig dör"

Det är ju lite svårt att lova en sån sak liksom.......

Det slutade med att jag hade en sjuk bebis på min högra sida som skulle ligga tätt intill mamma, en rädd liten flicka på min vänstra sida, som höll om mig hårt så jag inte skulle försvinna, och en snarkande make nånstans där i sängen också...

Nåja, inte mycket sömn, men älskad kände jag mig! ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Maken somnade också kl 2.00 eller 2.30 och var upp och hoppade iväg till jobb kl 05.45. Men snarka gjorde jag så gott så! :)

2011-06-14 @ 13:13:35
Postat av: carola

åh vilka funderingar..

Mina är så rädda om mig också..



Hoppas ni har det bra och att du får lite sömn

2011-06-14 @ 13:38:18
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carina

Tänk vilka funderingar barnen har även fast dom är små... Du får lägga dig samtidigt som barnen i kväll :)

Kramen på dig♥

2011-06-14 @ 15:15:14
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Vackra ungar !! Jag tror absolut det är en film som både du och Naomi skulle gilla ! Boka in en mor/dotter kväll, köp med popcorn och mys !! Kram

2011-06-14 @ 17:20:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: susanne

Det känns även bra när en 19 - åring säger: Mamma du är bäst....som när 5-åringen säger: mamma du är VÄRLDENS bästa mamma...Då är det så att det snörper längst in i hjärt trackten:)

Hoppas du fått vila lite under dagen när lill grabben sovit lite...

/ kram Suss

2011-06-14 @ 17:39:29
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är världens underbaraste mamma !<3:D

2011-06-14 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor