Inställda planer

Visst är det roligt när man vet att man ska vara ledig dagen efter, så man stannar uppe extra länge för man tänker att "Imorgon kan jag sova så länge jag vill" och så vaknar lillskiten Tidigare än vanligt!!

Halv sju satt han upp i sängen med ett stort leende på läpparna och ville ha morgongröt.
Så nu sitter jag här som ett lik med bara ett par timmars sömn bakom mig, och grabben har redan somnat om igen mätt och belåten.



Den planerade brännbollsfesten imorgon blir förresten inställd....ingen som vill/kan ställa upp och komma. Som vanligt när man försöker ordna en kul grej....tycker ju att folk kunde svara på inbjudan i alla fall! (lite grinig :( )

Någon av mina trevliga läsare som vill komma istället och vara med? Hör av er i så fall :)



Ni vet väll om att ni kan lägga till mig på Bloglovin så får ni mail så fort jag skrivit ettt nytt inlägg. Ni vill ju inte riskera att missa något intressant ;)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Så jäkla typiskt att de vaknar tidigare just den morgonen...ha ha ha Har hänt här flera ggr!

Jäklar vad jag satt o smålog när jag läste din kommentar.PRECIS så är det.Man saknar de,bara de har sovit en timme...ha ha ha Men jag måste säga att jag hade en jäkligt skön dag igår.Men weeiii vad underbart det va att få hem honom igen!



Va fan??Kommer ingen??HELT dålig stil o inte höra av sig ens.Tycker det var en superbra idé o hade gladeligen kommit kan jag lova!!

Massa kramar

2011-06-02 @ 10:02:47
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Ibland är det som att ens små hör såna tankar ;)

Kram

2011-06-02 @ 10:35:10
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Va dålig stil att inte höra av sig tycker jag, förstår att du blir lite grinig !! Jag tycker att det var en super kul ide´och jag kommer jätte gärna förbi om det fortfarande blir någon brännbollsfest :D

Brännboll är inte min starka sida, men tycker att det är jätte kul iaf ;)

Önskar dig och de dina en underbar dag!!

Kramar <3

2011-06-02 @ 11:39:15
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Tråkigt när man försöker ordna nåt o sen det inte blir nåt:( hade gärna kommit om ja inte redan hade planer;)



ja följer dej redan på bloglovin, vill inte missa ett enda inlägg:)



ha en bra dag:)

2011-06-02 @ 12:24:01
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: prinsessanadia

Jag är också en sån där som ibland försöker fixa saker, men jag har gett upp hoppet. Jag blir så otroligt arg när folk inte ens bryr sig om att svara på inbjudan, eller när inget intresse visas. Och allt som oftast är det att man har gått och pratat hur länge som helst om hur trevligt det hade varit att dra ihop ett gäng för att göra divers aktivitet. Och sen när man då försöker dra ihop något så skiter folk i det. Fruktansvärt otacksamt!

2011-06-03 @ 12:04:17
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor