Hur ska jag klara mig utan min dotter?

Ja, då var dagen här. Igår hämtade Naomis pappa henne, och idag sätter hon sig på flyget. Runt elva tror jag det går från Arlanda. Sen har hon ca 20 timmars flygresa framför sig. Kan ju tala om att hon den sista tiden har börjat se fram lite grann emot att resa, hon visste ju att det inte fanns någon utväg, så då får man ju göra det bästa av situationen. Klok dotter jag har. ♥

Ska tala om att det krävdes en hel del öl och drinkar för att jag till slut skulle kunna somna igår kväll. Satt uppe till halv tre inatt och pratade, gjorde vad som helst för att skingra tankarna. Vill inte tänka på det.
Som tur är så är de nästkommande dagarna ganska fullbokade. Kom ju på att våran lille Nino fyller ju faktiskt 1 år imorgon!
Vi har helt lyckats förtränga det nu när det har varit så mycket annat. Inte planerat ett kalas, inga presenter, ingenting...så idag blir det ut på stan för att handla presenter till vår lille prins, då får vi lite annat att tänka på i alla fall.

Lite bilder från gårdagen.




















Trackback
RSS 2.0 Humor