Bup-till slut



God morgon...eller nåt.
Ännu en sömnlös natt, med grubblerier och oro. Blev väckt igen av att dottern kom in mitt i natten med mardrömmar och var rädd o orolig, så hon ville ligga på armen och sova. 10 minuter senare vaknade liigrabben och skulle också sova i sängen, så det börjar bli riktigt trångt i våran dubbelsäng om nätterna. Har varit många såna nätter det sista nu....

Idag har vi i alla fall varit på ett möte på BUP. YEEY! Tog mig bara 4 år att få till ett möte, men det var tack vare skolsyster som ordnade en remiss dit till slut. Självklart har "pappan" ringt dit och visat sitt intresse, och sagt att det går SÅÅÅÅ bra för honom att hon kommer dit....detta var självklart efter att mötet var bokat, och då vill han ju bara visa sig medgörlig. Konstigt att vi inte har varit där tidigare under dessa 4 åren då, om han är så villig att låta henne få hjälp? (Läs mer här)

Idag blir det en heldag med mina barn, hitta på något roligt, skingra tankarna från allt tråkigt som hela sommaren hitills har kretsat runt. Om en vecka ska min dotter till USA. Då ser jag henne inte på 5 veckor. Minst.

Trackback
RSS 2.0 Humor