"Tillsammans är vi som en hel studsmatta...."

Vet att ni är många som undrar hur det går för Naomi, och om jag har hört något ifrån henne.
Jag kan tala om att jag pratade med henne igår, och då hade hon det bra. Hon skulle på pyjamasparty hos sin kusin på kvällen, och det såg hon fram emot. :)

Känns skönt att höra att hon hade roligt igen, sist jag pratade med henne så var hon jätteledsen och ville komma hem. :(

Men hemresan närmar sig med stormsteg nu! "Bara" 12 dagar kvar nu...


Den här bilden tog jag på Naomi kvällen innan hon åkte. Hon ville muntra upp mig så hon klädde ut sig i min tröja, min väska, mina solglasögon och Jonas byxor :)

En dikt Naomi skrev till mig innan hon åkte:

"Jag kommer älska dig livet ut!
Men just nu älskar jag dig som mest!
Du har lovat att älska mig mig var jag än går livet ut!
Men jag vet inte sanningen? Kan du säga?
Du och jag är som en hel studsmatta tillsammans,
utan dig i mitt liv så är jag bara den lilla delen som aldrig blir hoppad på. :(
Du och jag har mycket lika!
Men det mesta kan man inte se.
Jag älskar dig så himla mycket!
Jag kan inte leva utan dig! Utan dig skulle jag inte vara född :(
Du är mitt allt! ♥"

För att se en annan dikt hon skrivit, klicka här
                                                                                                                                                                                     

Trackback
RSS 2.0 Humor