E jag helt ute o cyklar nu eller???

Gårdagens visit på Nöjes var ju faktiskt ganska rolig, innan det blev färd till akuten.
Bilderna  nedan visar ju hur roligt det kan vara för barnen där inne....eller de med barnasinnet kvar :)


Medans Nino stod o funderade på hur de där sakerna fungerade, så var mamma snabb....


"Han tittar inte....BRA! Då tar jag den här och sticker!"


"HIHIHIHI DET HÄR VAR JU RIKTIGT SKOJIGT!!!"


"Titta på mig! Titta på mig! Jag kan sjääääälv!"


Jajaja, Nino fick också prova till slut....man e väl inte självisk heller...


Men jag tror han tyckte det var roligare när mamma åkte...så jag fick offra mig igen...;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vilka härliga bilder på er, man ser hur kul ni hade :)

2011-07-17 @ 18:54:51
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor