Blodsband

Igår var vi ute på skutberget och grillade, vi var nämligen bjudna på en överraskningsfest åt min kusin som fyllde år.
Det var jättetrevligt, men det allra roligaste var ändå att jag då äntligen fick träffa mina kusinbarn som jag knappt har sett sen de var små barn....

Fick bland annat reda på att jag nästan har bott granne med en utav dem under ett års tid, så vi har säkert sett varandra ofta utan att veta om att vi var släkt. :) De är ju faktiskt tremänningar till Nino och Naomi också....:)

När vi kom hem så fick jag syn på en bild utav min farfar när han var ung, och då slog det mig vilken likhet som faktiskt finns mellan dem! Se själva bilderna nedan.
Till vänster min farfar, och till höger mitt kusinbarn...alltså farfars barnbarnsbarn!


Tre generationer emellan, ändå så lika!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Grymt lika!

2011-07-19 @ 12:36:57
URL: http://saratilling.se
Postat av: Amanda

Fin blogg du har :)

2011-07-19 @ 14:04:49
URL: http://aamandasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor