Barnbassäng och tjejhångel

Idag packade vi fikaväskan och stack till simhallen inne i Karlstad. :)
Jättemysigt, men kan säga att det inte är HELT lätt att ha med sig barnvagn, väska och bebis in i omklädningsrummet och byta duscha m.m.....hahaha, men trägen vinner!

Sen att jag insåg halvnaken inne i omklädningsrummet att jag hade glömt min baddräkt hemma var ju mindre roligt...hmmmm....tur att de hade så man fick låna. :D


Jag och Nino i badet



Mina älsklingar ♥





Härligt att krypa upp i en varm handduk efteråt :)



FIKA!!!!



Inte världens snyggaste låne baddräkt kanske....???

Helt klart en mysig dag, det enda som var lite störande var väll i så fall de två tonårstjejerna som inte kunde hålla tassarna borta från varandra utan stod och hånglade nere i BARNPOOLEN!! Inte helt ok tycker jag.. :/
Vad tycker ni???
Får man bete sig så i en offentlig simhall...de tafsade verkligen... Tur att Jonas satt med ryggen åt så han inte såg hehehehehehe!!! :D :D :D

Här nedan följer 3 korta filmer från våran dag i simhallen. Nino som åker vattenrutschkana bland annat.
(Om ni som mig inte kan se de nedre filmerna så klicka på den övre så kommer ni automatiskt till de andra oxå)









Kommentarer
Postat av: Sophia

Mysigt :) Vi följer gärna med en annan gång istället. Kram

2011-01-13 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor