Min katt säger "mamma" och tittar på tv


Jag filmade först Simba när jag försökte få filmbevis på att hon kan säga "mamma". Vilket hon faktiskt kan! Det är ingen som tror på det förrän dom hör det, men jag vet många som blir överraskade när hon har sagt det...

-"MAMMA" brukar hon säga när hon kommer fram till mig.

Ni hör det lite grann på det första klippet om ni lyssnar noga, men det är inget tydligt mamma den gången....ska försöka fånga ett bättre nån annan gång.
Det roliga här är när jag sätter på klippet på tv:n, och Simba får se sig själv! :D

Hon smyger fram och ställer sig mot tv:n, och i slutet sträcker hon fram tassen och försöker röra vid sig själv....hahahaha!!



Kommentarer
Postat av: Anki

Min katt kan också säga mamma men inte då man säger till honom men han säger d rätt så ofta :o)

2011-02-09 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor