It's 4 Kids


Som många av er säkert har förstått, så håller jag på för fullt med förberedelserna inför min nya webbutik.

It's 4 Kids ska den heta, och kommer att ha massor av snygga billiga barnkläder. Allt ifrån nyfött upp till tonåren.

Jag har redan fått hem flera sändningar, och jag kan säga att det är massor av RIKTIGT snygga kläder!




Tyvärr tar det ett par veckor till innan allt är färdigt, det är ju mycket som ska klaffa. Men om någon är intresserad av att veta mer, kanske anordna en egen visning hemma med andra föräldrar, eller helt enkelt vill köpa något redan nu, så går det alldeles utmärkt!

Jag är redan registrerad, och kan börja sälja redan idag, det är bara sidan som tar ett tag att få iordning. :)

Här ser ni ett litet smakprov på kläderna jag fick hem idag.....Fint va? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor