Gamla filmer från sommar och badstrand

Satt förut och tittade igenom gamla filmer från sommaren, och det är inte annat än att man längtar!!

Hittade bland annat en del filmer från när vi hade vår långweekend nere vid stranden hos mor o far sommaren-09.
Den absolut bästa semestern i mitt liv. Jag, Jonas, Naomi och Sharona spenderade 4 dagar där nere när det var som varmast den sommaren. Hela dagarna låg vi och solade, badade, paddlade kanot, grillade, drack öl, spelade kort och hade det helt underbart. Inte en tv, ingen klocka, ingenting som störde från den hetsiga vardagen. Utan ström kan man roa sig ganska bra :)

Den första videon är från ett tidigare tillfälle, när Sara försökte skaka av sin filt och Sharona bara busar....slutet e roligast när Sharona river sönder byxorna på henne :D

Det andra klippet är på mig och Jonas liggandes i solstolarna på kvällen i solnedgången med varsin cider, och Sharona springer runt och busar. Spana in Den härliga närbilden på Jonas mage... :)

Det sista klippet är vid stranden när Naomi och Sharona tar sitt morgondopp...Naomi härmar Sharonas stil när hon simmar. :)


GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!! Ingen mer som gör det väl???







bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor