Finns det sjöodjur?


Jag tror på många saker...spöken, ufon, mirakel, spåkvinnor, sjätte sinnen...ja, det mesta faktiskt. Jag har ju skrivit en del om det tidigare också under övernatuligt.
Det enda jag har riktigt svårt för att tro på, som ändå kan tyckas vara det som vore minst osannolikt, det är sjöodjur.

Jag har svårt att tänka mig att det skulle finnas så stora djur i en sjö, men som adrig lyckats hittas trots alla sökningar som gjorts.

Ja, jag vet att jag motsäger mig själv lite, för det har ju gjorts forskningar i mängder om ufon o dylikt också, men ett sjöodjur har ju liksom ingenstans att gömma sig kan man ju tycka?

Jag vet inte.
Jag säger inte att det inte finns Jag säger bara att jag inte tror på det.

Vad tror ni??






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att indianen har en Rolex Daytona i Guld på sig. Kostnad ca 250 000:- om den är äkta.

2011-01-21 @ 10:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor