"Fäll ner bygeln"

Hahaha, kom på en lite rolig grej som jag tänkte dela med mig av :D

För några år sedan, så var vi ett gäng som åkte ner till Liseberg och drack lite öl och åkte karuseller.
Jag och Ankra fick för oss att vi skulle åka Balder, och som de flesta vet så får man se kort på sig på en bildmonitor efter åkturen.
Jag och min dåvarande svägerska fick oss ett gott skratt när vi såg på kortet att hennes ena bröst hade ploppat ut! Hahahahaha som tur var skymdes det av hennes arm på bilden så ingen annan såg det, men vi gjorde :D

Vi bestämde oss för att åka en gång till, och när vi satte oss till rätta i vagnen, och de skrek i högtalarna:

-"FÄLL NER BYGELN",

Så fick vi oss ett gott skratt kan jag säga!!

INTE BH BYGELN ANKRA!!!!





Denna bjuder jag på...Sorry Ankra, men ibland får man offra sig för den goda sakens skull. :)

Jag tror du överlever? (Jag saaaaaa ju att det inte var något kort)
riktigt bra filmat e de oxå ;)

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vilken cute blogg jag trilla in i! :)

hur är läget?

2011-01-11 @ 01:31:51
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor