Världens bästa kommentar


Postat av: naomi elander

du är skit snygg mamma bara så du vet men det är du ju alltid<333

2011-02-10 @ 19:02:31


Har jag världens goaste dotter eller vad??? :D
Och hon som var så emot att jag skulle klippa mig...hihihhihi.
Hon var inne och röstade nej flera gånger.
På tal om röstningen, ibland kommer det upp fel röstning i inlägget nedan...Den rätta ska ju vara "Blev jag fin när jag klippte mig?" Ser ni inte den utan den gamla så är det bara att uppdatera sidan så bör den rätta komma upp...om ni vill rösta förstås ;)

Ha en fin kväll allesammans!



Kommentarer
Postat av: Ida- - Skateboard bruden från Norrland

Sv;haha göre :-)

2011-02-11 @ 10:06:04
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor