Mina privata bilder från Oscarsgalan

Inatt var det en av filmvärldens största händelser-Oscarsgalan!

För ungefär 10 år sedan så var jag själv mitt i händelsernas centrum när galan var.
Jag var med min dåvarande pojkvän och hälsade på hans släkt som bodde i Orange County utanför Hollywood, och vi åkte in till Hollywood den dagen galan var för att se "what all the fuss whas about"

Vi stannade till en sväng utanför The Beverly Hills Hotell, när vi såg att kändisar började anlända dit till förfesten.
Det var världens säkerhetspådrag som ni säkert kan förstå, men helt plötsligt fick vi se en väg upp till hotellet där det bara stod en vakt, och han var upptagen just då. Så jag och min tjejkompis  bestämmer oss för, att vi måste ju försöka ta oss fram till hotellentre'n.

Och Visst! Tro på fanken att vi tog oss fram!!!

Mitt utanför den stora entren till Beverly Hills Hotell, under självaste Oscarsgalan, så står lilla jag bland alla papparazzis och tar bilder på kändisarna som kliver ur sina flotta bilar! :)

Vi hann väll stå där i ca 5 minuter innan vi blev upptäckta av vakterna som slängde ut oss, men jag hann ju ta lite bilder i alla fall :)









Här är den enda kändisen jag kände igen som jag fick på bild. Under pilen ser ni stjärnan från CSI-
 Marg Helgenberger
.




Framåt kvällningen åkte vi bort till stället där självaste Oscarsutdelningen skulle vara, men det här är det bästa kortet jag kunde få från Röda Mattan....



Tog förstås även en tur på Rodeo Drive...
Köpte dock inget,,,,hade ingen köplust *HRM HOST HARKEL*




Här är jag på "Stjärnjakt" vid kändisarnas hus.




O.J Simpsons hus




Paul Newmans hus.


Så ni ser. Även lilla jag har varit på Oscarsgalan :)


Kommentarer
Postat av: PETRA

sv: hahaha, jaa, det var riktigt kallt!

2011-02-28 @ 12:48:06
URL: http://disarray.blogg.se/
Postat av: Solin

vad häftigt!

2011-03-01 @ 01:37:29
URL: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor