Alla hjärtans i vårt hus




Idag när min kära make kom hem från jobbet hade han köpt 10 röda rosor, en chokladask med hjärtan, och gelehjärtan till mig. ♥




Själv hade jag förberett en god middag.
Ryggbiff med klyftpotatis och pepparsås. :P

 


En klick vitlökssmör på toppen så blev det en riktig kalasmiddag. :)





Och som efterrätt blev det blåbärspaj.

Inte alls fel, trots att jag latade till mig och köpte allt färdigt...orkade inte ställa mig och laga iordning o baka själv idag,,,,då finns det bättre saker att tillbringa tiden till på Alla hjärtans dag ;)

Natti natti på er!



Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Herregud va sugen jag blev på paj nu. Och dessa är ju skit goda :) Jag gillar dom bättre än hemgjord. Och sen ska den ju självklart vara indränkt i vaniljsås :) Yammi!



Svarade på din kommentar om sammarbete inne hos mig.

2011-02-17 @ 13:47:21
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor