Ny Stil= Ny Garderob


Imorgon ska vi på FEEEEEESSSSSTTT!!!

Det ska bli riktigt roligt faktiskt, det var ju ett tag sen nu. Var ju ut en sväng i december, men då blev jag så full så det var inte ett dugg roligt...OOOppppsss! :)

Imorgon ska vi  i alla fall hem till några kompisar på Hammarö, Peter & Karin. Peter fyller 35 idag, så det ska firas ordentligt. Mor o far kommer hit o ska sitta barnvakt.

Detta innebär ju nu då att jag måste ut o shoppa nya kläder till min nya frisyr...eller hur?
Måste ju ha kläder som passar till min nya look. :)

Funderar på något sånt här.
Bara svarta byxor o en simpel topp, sen lite roliga smycken och snygga skor till förstås.

             
         

                    Vad tror ni om det?
       

Måste bara visa er ett par skor som jag ALDRIG kommer att sätta på mig!

 

Skulle ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor