Trafikdårar finns det gott om

Visste ni om att ni kan få upp till 2000:- i böter och bli av med körkortet om ni kör för nära bilen framför?

Helt rätt tycker jag.

Hatar bilförare som ska ligga i arslet på en när man kör bil...men om ni tittar på klippet så får ni se vad mer ni kan åka dit ordentligt för, som man kanske inte trodde...

För tanakrna till en fråga jag ställde på bloggen för ett tag sen, Att blinka eller inte blinka?, kika gärna på den här., och säg vad ni tycker.

Eller när jag själv åkte dit rejält på en fortkörningskamera...:)

Finns en anledning till att min bil alltid har varit en "SVärfri" zon.
Detta talade jag om för Naomi redan när hon var liten...när man kör bil, då får man svära...enda stället det är ok på.  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor