Ramlar av bob:en i pulkabacken


Har varit i pulkabacken idag med barnen, och här nedan ser ni hur bra det gick när Naomi och jag åkte bob nerför den isiga guppiga backen...AJ MIN RUMPA!!!!

:D

Se även den andra videon på Naomi när hon själv ska åka nerför den andra backen, för att bevisa för mig att "det finns inga gupp i den"...ja, se själva hur det gick ;)

Ni kan se den till höger bland de andra videoklippen, den heter "Hopp i pilkabacken" (Går tyvärr inte att lägga in 2 klipp här...)








Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

För några år sedan så var jag och några vänner och åkte pulka. Och en kille åkte bob. Efter ett par åk så sladdar han till med boben och ramlar. Han ligger och åmar sig i slutet av backen och vi sitter uppe på toppen och pratar och tar en cigg. Efter typ en kvart börjar vi fundera på vad fasiken han höll på med, så vi gick ner, då hade han brytit benet :S Jävlar vilket projekt det var att försöka få upp han till toppen så han kunde köras till sjukhuset...



Själv skulle jag aldrig åka bob i en hög backe. Den är ju as svår att styra. Håller mig till tefat :)



Svarade på dina kommentarer under inläggen du postade dem :)

2011-02-07 @ 09:44:46
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Åsa

Nadia: Oj då! Stackars kille! Kan vara riktigt farligt det där, det går ju så fort och minsta lilla gupp så e de kört. Vi höll ju själva på att åka in i trädet igår, då vet man inte hur det hade gått...

2011-02-07 @ 10:54:37
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor