Nu e han borta.


En minut i tolv inatt stod det klart.

Torres lämnar Liverpool...för Chelsea.

FYYYYY FAAAAAAAAAAAAANNNNNN säger jag bara!!!

Vilket svek. Vad han kommer att bli hatad av alla Liverpoolfans. Från att vara dyrkad, avgudad, alskad, höjd till skyarna.....på bara en kort stund gå från det, till att vara avskydd. Supprtrar har setts bränna hans t-shirts.
Alla känner sig svikna.

Även jag faktiskt. Ända sedan jag började följa Liverpool för ca 4 år sedan, så har ju Torres varit den man gillat bäst. Han kom in som ny i samma veva som jag började följa deras matcher. Vi såg honom Live och sjöng hans låt på puben för fulla halsar.(se här) Köpte t-shirts, flaggor, halsdukar....ja, vi döpte våran son efter honom. Det säger väll allt.

Och nu är han borta.

Och på söndag finns möjligheten att han möter sitt forna lag när Liverpool möter Chelsea. Det är ju en match jag INTE tänker missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor