Min dotter blev fotomodell till slut

Min dotters stora dröm har alltid varit att bli fotomodell. Hon älskar att bli iordninggjord, vara med på kort, och stå i centrum...självklart! Vem gör inte det? :)

Hon hade en superchans en gång.

Förra sommaren frågade Naomi mig hur man gjorde för att bli modell, så då hjälpte jag henne och skickade in en ansökan till Klemner Studio. (En stor modellagentur här i Karlstad), och redan efter några dagar fick vi svar...de var jätteintresserade av att ta sig an henne som agentur!!

WOW! Vilken chans! Hon fick sitt första uppdrag efter bara några dagar, och kunde ha gått långt tror jag...men så blev det inte. Hon fick inte för sin pappa. :( (Läs mer om det här)


Nu har hon i alla fall fått prova på det, för en dag om inte annat. :D

Hon ska få vara med som modell på min nya websida, och visa upp kläderna. Idag har vi gjort lite plåtningar här hemma, och visst är hon duktig?

En riktig naturbegåvning om ni frågar mig ;)









Kläderna hon har på sig går snart att köpa på It's 4 Kids




Kommentarer
Postat av: annlouise

En klockren modell, jättefin :)

2011-02-01 @ 21:11:54
Postat av: Svärmor

Det är inte för intet hon heter Naomi! Håller med föregående inlägg.

2011-02-04 @ 11:02:54
Postat av: prinsessanadia

Vilken liten människa han måste vara som krossar sitt barns dröm för att han inte vill. När jag var yngre ville jag också bli modell, men jag fick ge upp den drömmen när jag kom fram till att jag slutade växa vid 1,60 :P

2011-02-04 @ 15:27:50
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Jossan

Länken funkar inte :O Iallafall inte för mig.

2011-05-07 @ 10:22:03
URL: http://ashotofvodka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor