Gårdagen i bilder



Efter en shoppingtur på stan som resulterade i precis det jag var ute efter,
skinnbrallor, 2 toppar och lite nya örhängen, så åkte vi hem och laddade upp med öl.
Hade nästa hela tjocka släkten här förutom syster o hennes familj.

Såg på fotboll, lagade porterstek o umgick i några timmar medans vi gjorde oss i ordning för fest.



Så här blev resultatet innan vi drog oss vidare ut till hammarö på 35-årskalas.




När vi kom fram började vi med att ge Peter hans present...den köpte vi mest för den slående likheten dem emellan...
Eller vad tycker ni? :D

Nedan sser ni en film av apan...riktigt kul grej som finns att köpa på Teknikmagasinet.





Deras fina katt Diesel, som ville vara med och leka hela kvällen, särskilt med apan. :)




I festartagen med ett X antal vinglas i mig....




Födelsedagsbarnet himself, och min grymt snygga make! ♥




Här ser ni några utav folken som var där...längst fram Ols och min bror Björn.




Darling igen...♥




Peter och älsklingen...lite senare o lite fullare.....




Det spilldes whiskey lite här o där, men då var Ols snabbt framme o torkade. ..
Med Jonas Liverpoolarmband här, vilket var mindre uppskattat... :/




Värdinnan Karin, a'la min personliga hårfrisörska...:)





Framåt elvasnåret orkade inte födelsedagsbarnet längre...
då hade han hållit igång sen tvåtiden, och bestämde snabbt att det var dags att sova...:)




När han hade somnat så tog vi en taxi in till Herrhagen, och hamnade hemma
hos Stefan, där han hade fint besök av Niklas...och sen var det även Ronny
som sitter till vänster på bilden, som jag nog råkade göra bort mig inför....
*Skäms* Trodde han var Niklas pappa...OOOPPPSS!!!  hahahaha,
ja ja, sånt man säger på fyllan räknas inte, eller???



Efter att ha suttit där en liten stund klämde vi alla in oss i ännu en taxi och åkte ner till krogen.
Hamnade inne på Pitchers där vi hann ta en öl innan de stängde.

Sen kom min snälla far in till stan och hämtade oss runt tretiden...och vi som skulle ta det lugnt och vara hemma vid tolvtiden hade jag sagt....hahaha, ja, så blev det inte...denna gången heller!! Jag lär mig visst aldrig...

Nåja, trevligt var det, men absolut inte värt att må som man gör idag för. Börjar bli för gammal för sånt här. :(

Tar 10 000 gånger hellre en mysig hemmakväll med familjen och får snosa på min lilla bebis hela natten, än att gå ut o göra krogen faktiskt. Men det är ju trevligt nån gång ibland...:)

Nu kommer det bästa med baksmällan, soffhäng med chips, dricka och en bra film. :D

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

snygging!!! :)

åter igen såååå tråkigt att inte vi oxå kunde komma. kram

2011-02-14 @ 10:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Åsa

Hahaha, tack vännen ;) Va go du e!

Ja, verkligen tråkigt att ni inte var där, men det får bli nästa gång. Vi ska ju ha inflyttningsfest nån gång, så ni försöka komma då istället. :)

Kram

2011-02-14 @ 12:15:41
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: hemligt

hej!!!! vill du inte snosa på mig ochså... vad taskigt! nu blir ju jag ledsen:(

2011-02-14 @ 18:48:01
Postat av: Åsa

Lilla gumman! Självklart vill jag det! :) Du var ju inte hemma då, det var därför jag bara skrev lillen....Men nu sk g snosa på. :D PUSS PUSS!!

2011-02-14 @ 19:28:54
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nu ska jag snosa på dig, skulle det stå :)

2011-02-14 @ 19:31:09
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: hemligt

ok ...Men nu går jag ut till er och ser på tre kronor och då kan vi gosa:)......love you(L)<33333i love you more then evry thing(L)PUSS PUSS!!!

2011-02-14 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor