Ants in my pants


Komiskt.... idag har jag fått flera kommentarer om just detta på min förra blogg...och inte förstått varför?
Förräns nu. :)

Jag har ju skrivit om det en del förut, eftersom jag har STORA problem med det. Och som det verkar så är det många med mig.
Konstigt att det inte är mer uppmärksammat.

Hoppas att det blir det nu, för att ha det som jag med sömnlösa nätter och pirriga ben dagar som nätter är fruktansvärt!

Har nu i alla fall fått en del tips på den andra bloggen, så gå gärna dit o kika om ni vill.
Och kanske kan jag få fler här nu ;)

Ni som har tips, DELA MED ER!!! SNÄLLA!!! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som restlesslegs, det kan man få medicin mot.

2011-02-11 @ 23:11:46
Postat av: prinsessanadia

Det är så jävla jobbigt när de slår till. Tack och lov händer det inte mig alltför ofta. Men det enda som hjälper för mig är att sparka kraftigt rakt ut i luften. Det hjälper dock bara för stunden. Eller när sambon knådar benen. Men det hjälper också bara för stunden.

2011-02-11 @ 23:30:29
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor