Vilken tur att jag har barn med en amerikan!

Jo. Faktiskt. Det har sina fördelar.

Vi har aldrig behövt tjafsa om hur vi ska dela upp julhelgen, som så många andra delade familjer.
Naomi är med min familj på julafton, och med sin pappa på juldagen.
Och alla är nöjda. :)

Tack amerika för att ni firar jul dagen efter oss, det underlättar mycket för mig!


                    Jag och Naomi på Liseberg i somras. Det är jag till vänster och Naomi till höger. Ifall ni var osäkra. :-)

                                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

jösses vilken söt flicka du har

2011-12-26 @ 21:05:26
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor