Vadå bortgjord?

Ännu ett bidrag jag har fått in från en av er läsare, till kategorin "Kul av barn".

"En liten flicka, 5år, går i simskola. 
En dag när hon kommer dit med sin mamma så är den ordinarie simläraren sjuk,
och har istället ersatts av en ung, snygg, manlig vikarie.
Då säger dottern:
"-Mamma kan inte bada med mig idag, för hon har tagit ut sin spiral!"



Inskickat av: Anna-Carin

Aouch då! Vadå bortgjord:)
Ja, du är nog inte den enda som blivit bortgjort av dina barn kan jag tänka mig...
Skicka in era bidrag ni också, ni får gärna vara anonyma.

Skriv ett mail till [email protected]


                                                                                                                   

Tävla om valfritt smycke från Steal My Style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor