Har ditt barn sagt något riktigt roligt som ni skrattar åt i efterhand?

Att barn gör många tokiga saker är ju väl känt.

Faktum är, att även när barn gör något så fruktansvärt dumt, som tex rita på den nya bilen med en sten...ja, då är det ofta sånt man skrattar åt i efterhand.

Mycket utav min blogg bygger ju på roliga saker som mina barn säger och gör, och jag får ofta många kommentarer på just såna inlägg, eftersom de flesta föräldrarna känner igen sig.

Jag ser på Aftonbladet idag, att det finns en nystartad sida som heter Shit My kids ruined, som handlar just om detta fenomen....barn som har haft sönder saker, och som man sen skrattar åt i efterhand.Där kommer sidan in.Man lägger in sin bild på det somblev förstört, och sen kan man skratta åt det.

Tyvärr har ju inte jag så många bildbevis på mina barns tabbar, men jag har många gånger skrivit om sånt, som särskilt Naomi hittade på som liten. (Ninos hyss kommer nog de med)

Exempel på en del såna inlägg jag skrivit är ju:


Prosit för Guds skull!

Slå in huvudet på kungen och drottningen

Det gäller att säga fel vid rätt tillfälle

(Fler hittar ni under kategorin humor)

    
Funderar på om man kanske skulle starta en liknande sida, fast just med saker som barn har SAGT som är roligt,istället för sånt de har gjort? Vad tror ni om det? Starta en helt ny kategori härpå bloggen somheter typ "sagt av barn"??

Har erat barn gjort något som är så där himla kul som ni skrattar åt än idag?

Kan ni nte maila mig och berätta i så  fall, så lägger jag ut historierna här på min blogg?

[email protected]

                                                                                                                   



Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Hi hi har mailat dig :)

2011-12-06 @ 09:04:21
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor