Ridtävling

Idag var det avslutning på Naomis ridning, så då var det tävling. Barnen mot föräldrarna.
På med ridstövlarna som stått och dammat i 4 år, och sitta upp på fjordingen.

Måste säga att jag hade riktigt roligt! Ridstafett och barnen vann med 3-1.

1. Första tävlingen skulle man rida fram, plocka upp ett äpple med munnen ur en hink fylld med vatten, sen ner i mjöl med ansiktet och leta reda på en sockerbit. Ja ni kan tänka er hur vi såg ut efteråt.

2. Klädtävling. Rida fram, byta om, och tillbaka.

3. Irländsk afton. Need I say more....

4. Äta digestivekex och vissla.

Här nedan ser ni några klipp på mig och Naomi när vi rider...



Jag rider slalom fram till hinken.



Jag sitter av hästen i bakgrunden, Naomi kommer fram till kameran.



Både jag och Naomi rider slalom,men Naomi vann....



Jag försöker sitta upp på hästen efter att ha kört irländsk afton....lite vingligt är  det :)

                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Silla

riktigt vågligt... Så duktig hon är..

2011-12-15 @ 12:28:02
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor