Prinsessan på ärten

Så köpte vi då den här nya sängen, som vi fick hemlevererad igår.
Som vi har längtat, en ny skön, säng, med helt nya täcken och kuddar. Gud så gottt!
Såg verkligen fram emot en god natts sömn för första gången på länge.

Men tror ni att vi sov gott?
NEJ!

Varken jag eller Jonas fick någon sömn inatt. Sängen var obekväm (antagligen för att den var ny), täckena alldeles för varma, kuddarna konstiga och sängen så hög att jag fick höjdskräck!

Jaja. Fin är den i alla fall. Men det syns knappt på bilden.



                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Silla

He he förlåt att jag skrattar...jag är super avundsjuk för jag vill också ha en ny.. Men så är det ju alltid både med soffa och säng...ibörjan sedan är det mysigt igen..

2011-12-14 @ 12:40:18
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Jannie

Kan ju bara gissa på vad ni sysslade med istället...ha ha ha

2011-12-14 @ 13:46:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor