Ny kategori: Kul av barn

Igår efterfrågade jag ju historier ifrån er läsare, om roliga saker era barn sagt eller gjort.
Jag har fått in några stycken, och jag ser gärna att ni fortsätter skicka in. Jättekul att läsa verkligen!
Glöm inte att skriva med länk till er sida om ni vill ha med det. [email protected]

Här kommer första historien.


Jag, min dotter (då runt 5 år), min syster och hennes dotter var på ICA.
Min dotter började trilskas över något som hon bara skulle ha. Jag sa nej, hon blev arg, och så höll det på en stund.
Till slut tänkte min goa syster göra något för att få stopp min dotter. Då blev min dotter så arg att hon började koka. Hon tänkte minsann hota min syster och det med besked:

"Om du inte slutar nu så tänker jag slicka på mig själv! Fattar du? Jag gör det, bara så du vet!!!!"

Där står min dotter med handen framför munnen.
Ilsken som ett bi och hotar syrran med att slicka på sig själv.

Jag var tvungen att gå runt hörnet för jag kissade nästan på mig av skratt, vilket jag inte ville visa min dotter :)
Bästa hotet i världshistorien, eller vad säger du?


Inskickat av : Linda aka Javamorsan


                                                                                                                    

                   Var med och tävla om ett valfritt smycke lagon till jul 


Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Ha ha ha jag dör av skratt här hemma!! =D Så himla roligt! :) Mera mera!! :)



Ja man skulle gjort sån där lista varje dag men då hade jag sett det som ett tvång och då hade det bara varit jobbigt. Nu kan jag ha det någon m åndag n är jag känner för en bra start på veckan. =P

Kram!

2011-12-06 @ 13:45:41
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Skrattar fortfarande när jag tänker på detta. Har en miljard fler såna där små anekdoter på lager. Här hemma hör vi massor som man storknar över.

2011-12-06 @ 16:49:24
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Anna

Hahaha...nu skrattar jag nästan så jag kissar på mig :=) Barn är för härliga!!!

2011-12-07 @ 09:20:54
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor