Har kortison biverkningar?

Imorse var jag påsjukhuset.
Hade en tid hos en ortoped för det här med min tumme som jag skrivit om tidigare.

Hon undersökte,tryckte, klämde och drog i tummen,så nu har jag ondare än nånsin förut...hon ville inte operera tummen i dagsläget, utan började med att ge mig kortison och lokalbedövning. Detta resulterade alltså i 3 långa sprutstick stack rakt in i handleden (AJ!)

Efter detta har jag legat hemma och varit dålig hela dagen. Huvudvärk, illamående och yr i huvudet.  Vet inteom  det kan vara någon bieffekt  av kortisonet, har ni hört  talas  om det någon gång?



                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare! Hoppas du mår bättre idag o får en fin lördag! Kram!

2011-12-10 @ 09:54:55
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

hoppas du mår bättre nu

jag har ätit kortison i flera år pga min astma å man kan i början få biverkningar så som trötthet,illamående,yrsel osv

dock tycker man ju att läkaren borde talat om detta för dig

2011-12-11 @ 21:28:46
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor