Doktor Robert

Hahahaha. Det är så roligt!

Jag var på vårdcentralen med Nino idag, och när vi satt i väntrummet så kom det ut en läkare som var på pricken lik Robert Gustafsson!

På pricken! HAHAHAHA!!

Ja. När han var yngre alltså. Och hade hår.

Han ser ut som han, går som han.... (Nu låter det ju som dopi do, jag vill ju va som duuuuu, se ut som du, gå som du...duuuu, det vill jag nuuuuu, fast det e inte den jag menar.).
Han till och med låter som han och beter sig som han.
Kommer inskyndades i väntrummet, lite hukryggad, (tänk er full robert gustafsson. Ja, nu säger jag inte att läkaren var full alltså, nej herregud nej!), huvet lite på sne, pratar lite si så där och stammar också.


Hahahaha, ja guuuuud så kul det var!
Jag kissade nästan ner mig av skratt!
Ja. Nästan alltså. Inte på riktigt. Jag kan ju hålla mig.
Men kul var det :D.

Men alltså. Åh.
Ni måste ju ha varit med för att fatta hur kul det var.

                             
                                                                    Hahaha.
                                                              Hahahahahahaha.
                                                          HAHAHAHAHAHAHAHA.
                                                                  Åhhhhhhh.
                                                            Vad roligt det var. :-)





                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej :) Önskar dig redan ett gott 2012 :)

2011-12-31 @ 00:35:01
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Jannie

ÄLSKAR Gustavsson!O speciellt när han hänger med Göran!Underbart fantastiskt roligt!

Gott nytt år going!Massa kramar

2011-12-31 @ 10:12:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: A Z R A

GOTT NYTT ÅR!!!



lust att följa varandras bloggar via bloglovin finis? =)

2011-12-31 @ 11:32:56
URL: http://azras.devote.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor