Det var nära jag gjorde bort mig ordentligt på radion

Jag har varit med och tävlat i Mix Megapols tävling "Fjällstugan", och varje dag klockan 8, 11 och 16 ca, så drar de 3 namn, varav den första som ringer in vinner en stuga i Sälen.

Jag sprang omkring här hemma nyss, med radion på i bakgrunden, och hör hur de säger Hoffman som ett av namnen!
Jag slänger mig på telefonen, och ringer in till radion....då börjar jag fundera på om det verkligen var mitt namn hon sa???

Signalerna går fram, jag blir mer och mer osäker....precis när det svarar i andra änden:
"Välkommen till Mix Megapol!"

Så hann jag precis slänga på luren. Jag bangade! Och fick panik i stället. Tänk om det VAR mitt namn de ropade upp, då hade jag precis slängt bort en gratis skidweekend.....?

Jag gick på nålar fram tills dess att de ropade upp vinnaren några minuter senare, men de sa aldrig de andra 2 namnen.

Jag går ut på deras Facebook sida (Varför tänkte jag inte på det tidigare??) och ser att de ropade upp....Susanne HOFFMAN!

PUH! Vilken tur att jag lade på luren när jag gjorde. Det kunde ha blivit RIKTIGT pinsamt! :D



                                              ÅSA Hoffman. Inte Susanne Hoffman. Kom ihåg det!
                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Silla

Hoffamn som hoffman...tycker jag du borde vinna ändå :-)

2011-12-15 @ 12:25:02
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Ha ha ja men ni har ju båda S i era namn i alla fall!

2011-12-16 @ 09:08:52
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor