Bruno Mars är död

Ja, så stod det på Facebook igår. När man klickade på länken till aftonbladet,
så kom man till en sida där det hoppar fram en Zombie och skräms!

Jag hatar dom "skämten"!!!!!!

Alltså, inte lite heller. Jag fattar INTE humorn med detta, det är inte roligt nånstans.
Finns det verkligen någon som tycker det är roligt?
Det är ju bara en tidsfråga innan någon får en hjärtattack pga av dessa
idiotiska skrämselmetoder som finns överallt nu.

Jag hade kanske kunnat fåörstå det roliga med det om jag var 11 år.
Men när vuxna människor länkar till sånt här så undrar man ju bara vad de tänker med.

Vad tycker ni om dessa zombies?



                                                                  


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

INTE kul!

Hoppas du får en mysig 4e advent :)

2011-12-18 @ 13:08:29
URL: http://finafrun.se
Postat av: Miia

Jag gick på den med.. Men jag klickade på en länk som stod "Statsministern skjuten på Stureplan". Kan ju säga att hjärtat höll på att hoppa upp i halsen som att klockan var ett på natten...!!

2011-12-18 @ 14:01:24
Postat av: Antonia

Sånt där höll vi på med när vi var typ 11 år, vilket nu är 10 år sen för mig, men av någon anledning är det jättepopulärt bland vuxna i t.ex min pappas ålder just nu, tror det är för att den generationen inte växt upp med internet på samma sätt som min :P

2011-12-18 @ 18:02:12
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - tävlingar igång ♥

Jag tycker inte om sånt där, blir lika rädd och ARG varje gång. Men ja, antar att man "får leva" med det:P

2011-12-18 @ 21:06:12
URL: http://endenise.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

tycker int eheller om dem, såg ett klipp där en kille blev så rädd så han kissade på sig och slog handen rätt igenom skärmen.

Tycker bara det är onödigt.



sv. tack för din fina kommentar, nu är jag tillbaka igen ! :)



Kramar <3

2011-12-18 @ 22:05:15
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor