Bästa julklappen som fick min syster att skratta så tårarna sprutade.

Julklappar är alltid roligt att få, men jag måste erkänna att jag tycker det är allra roligast att få ge.
Att planera och tänka ut den perfekta julklappen till var och en, och sen skriva små roliga rim på paketen, det tycker jag faktiskt är riktigt roligt.

I år lyckades jag pricka rätt när jag gav min syster hennes klapp.
Hon skrattade så hon stortjöt, och ja. Det var den bästa klappen hon någonsin fått.

Ni måste läsa rimmet först, så förstår ni hur undrande hon såg ut när hon rev av papperet och hittade den fina tavlan i.



”Under årens lopp har du haft många killar,
Men jag har alltid vetat, att det är mig du mest gillar
Du tror säkert att detta är skämt,
Men jag kan faktiskt inte vara hos dig jämt
Jag är ju lyckligt gift
Och även ganska dyr i drift
Men med denna gåva
Finns jag alltid med dig vill jag lova”


                                          Ett fint självporträtt av mig. Kan det bli bättre? :)

                                                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Den tavlan var ju också jättefin!! Både du och Jonas har dolda talanger som ni får använda oftare!

2011-12-25 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor