Hur snygg är min man? Här sitter vi i bil...

imag0042 (MMS)

Hur snygg är min man? Här sitter vi i bilen på väg hem ifrån Åmål. Tog en impulstur ner för att bjuda ut svärföräldrarna på middag, svärmor fyller ju år imorgon...( grattis i förskott!) Vägen hem från Åmål är ju världens tråkigaste, så då tyckte min käre man att jag skulle underhålla mig med att blogga...om hur snygg han är! ok...då är frågan..hur snygg är han egentligen???? I mina ögon är han världens absolut snyggaste! En dunderpudding! 10-poängare! yamayamajättesnygg!! sexig! Muskulös! kanonläcker! Ja, ni fattar? Tur jag tog på mig halsbandet idag.....;)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tackar så jättemycket för den goda och överraskande middagen!! Jätte trevligt! Jag håller med dej om din man. (Jag är väl partisk.... men ändå).

2011-08-28 @ 22:10:38
Postat av: Åsas lilla boytoy

Bäst du springer och gömmer dig när du har det halsbandet! ; )

2011-08-28 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor