Jag mötte Lassie,,,,,,

Idag har jag träffat en "kändis".

Jajamänsan.....Jag stod och väntade på min svägerska som var uppe i lägenheten och hämtade grejer, och plötsligt kommer det ut en kille ur hissen.
Första tanken var "honom känner jag!" 

Han höll upp dörren åt mig, och frågade om jag skulle in i hissen.

Nej tack, jag bara väntar, svarade jag och förvånades över varför han inte kände igen mig...Jag VISSTE ju att jag hade träffat honom...eller?

Nej då, när han går därifrån så slår det mig varifrån jag kände igen honom.Han var ju den där killen som speeddejtade Elin i tv-serien "Lite Sällskap".
Ni vet när hon hade bilar som hon dejtade, och så valde hon ut 3 stycken utav dem om hon träffade lite mer. En av dem var det, fast han som inte gick vidare längre.

Han som hon frågade:

"Har du stor kuk?"

Och fick till svar:

"Ingen som har klagat än i alla fall"



Japp,,,,,honom träffade jag idag. En riktigt stor megakändis!

                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor