EN BLONDINS ÅRSDAGBOK..



Januari:
Lämnade tillbaka en scarf för den satt för hårt!

Februari:
Blev sparkad från apoteksjobbet för att jag inte kunde trycka etiketter. 
Flaskan fick ju inte plats i etikettmaskinen!

Mars:
Blev riktigt glad. Lyckades lägga ett pussel på 6 månader fast det stod 
2-4 år på kartongen!

April:
Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett strömavbrott.

Maj:
Försökte mej på att åka vattenskidor men kunde inte hitta en enda sjö med 
en backe.

Juni:
Förlorade en bröstsimtävling. Fick reda på senare att de andra fuskade. De 
använde armarna!

Juli:
Blev utelåst från min bil i en regnstorm, bilen blev dyngsur för taket var
nedfällt!



Augusti:
Kunde inte ringa 112.. Döh...Det fanns ju ingen tolfte knapp på telefonen!

September:
Försökte komma underfund med varför det var så många W på M&M 
godisarna....

Oktober:
Jag hatar M&M .. De är så svåra att skala!

November:
Bakade kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg, jag fick låna 
ihop 12 skålar.

December:
Gick på disco där man skulle vara över 18. Det tog ett tag att samla ihop 
17 pers som kunde följa med.. Pust, vilket år!!!!


                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor