Min ufo-historia



Inatt kom den tillbaka igen. Den där drömmen som jag aldrig verkar slippa. Jag har skrivit om den förut, men nu var det länge sen jag hade den. Har nog inte haft den sen innan jag blev med barn, och det är ju ett år sen nu.

Den är så konstig,,,,så,,,,,,verklig!

Hade jag inte vetat bättre, så skulle jag tro på riktigt att jag blev bortrövad. =)
Inatt sov Nino jättebra, nästan hela natten...och jag drömde drömmen HELA natten.

Den började likadant som vanligt. Med ljussken i himlen. (inte så konstigt kanske med tanke på mitt inlägg häromdagen). Sen kommer jag så väl ihåg när ett Ufo sänker sig ner över mig och liksom "suger" upp mig underifrån. Sen minns jag bara vissa fregment.

Massor av gröna gubbar. Inte lika dem i tidningar och filmer, utan mer läskiga på nåt sätt. Långa, stora öron, stora händer och fötter....hemska ögon! Vissa utav dem bär masker så man inte kan se deras ansikten. Som ett galler för ansiktet. Jag är ombord på ett "skepp"


Nej, riktigt så såg de inte ut,,,


De "pratar" med mig. Eller, de säger ingenting, men jag hör dom ändå. Som tankeöverföring. De säger något i stil med att:

"Vi kommer att göra vad vi vill med dig, så länge vi vill, för våran forsknings skull. Först när en kvinna blir med barn får hon rätt att säga ifrån."

MYSKO!

Alltså, det låter helt sjukt, jag vet! Men jag har ju denna drömmen så ofta...och den blir mer och mer verklig,  jag minns mer varje gång...det händer mer liksom. Inatt fick jag följa med till deras "planet". Allt såg ut som i framtiden på nått sätt. Utomjordingar blandat med människor. Jodå, riktiga människor bodde där också, och jobbade och gick omkring som vanligt. Inte så många, men en del. Jag var inne i ett rum som liknade ett hotellrum. När jag tittade ut så såg jag bara moln. Jag var LIVRÄDD! Sen minns jag inte mycket mer.

Ja ni...den där tvångströjan är kanske inte nån dum ide'. För lite galen är jag nog? =)

Hahaha, närå, jag tror inte att det är på riktigt, (om någon verkligen trodde det) men jag är jäkligt trött på att ha den drömmen. Skulle göra vad som helst för att slippa den. Har haft den återkommande i 10 år nu i år, och den är riktigt läskig!!! Den måste ju betyda någonting??

Nån som vet?



                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Jag heter Vanessa

Hej Åsa. Jag läste om din dröm med Ufon och att du har haft den drömmen i ca 10 år. Du berättar att du kommit till deras planet och är på ett rum som liknar ett hotellrum. Är det så "långt" du kommit? Om du vill bli av med din dröm - som uppenbarligen försöker visa dig någonting, tror jag att du måste försöka ta dig längre. Att förflytta sig i drömmar och liksom "stessa" sig fram för att man inte har tålamod att vänta, är väldigt svårt - man är väldigt tung! Men prova att gå in i drömmen innan du somnar, gå igenom din dröm steg för steg - inte för snabbt, men ändå snabbare än vad det normalt tar (i drömmen), och tills du står där i rummet (om det är dit du som längst har kommit) och där ifrån skjuter du dig framåt för att se vad din dröm vill visa dig. Väldigt svårt att förklara... Men när jag har drömmar som återkommer, som jag blir skiträdd av - så att jag vaknar och gråter! Då litar jag på min intution och min magkänsla, att detta är nått som jag måste lyssna till. och förstå. Du måste jag ta mig vidare. Jag tror ju på reinkarnation, och i en av mina drömmar är jag med om ett krig långt bak i tiden, allt brinner och det är fruktansvärt. Usch!

2011-01-21 @ 12:40:43
Postat av: Malena

Efter erfarenhet så vet ajg att vi pysslar med väldigt mycket i sömnen som vi inte riktigt är medvetna om. Kanske din hjärna blandar ihop minnesfragment från de sakerna (som jag kallar ljusarbeten)med drömmar. vad vet jag. Nåt betyder det då iaf!

Brukar du vakna och vara helt slut i kroppen fast att du sovit tungt hela natten?



Jag tycker du är modig som har den här kategorin i din blogg! Någon dag komme rjag också ha en det finns så mycket jag får till mig som jag ska förmedla vidare men jag känner mig inte redo riktigt än!



Kram!

2011-02-25 @ 16:21:03
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor