Pernilla Wahlgrens "Ullared"




Alltså, nu fattar jag ingenting???

Jag har läst i tidningen om den här diskussionen om Pernillas uttalanden om Ullared, och reagerade inte så mycket på det.

Alla har ju rätt till en åsikt.

Så idag så ramlade jag förbi hennes blogg, (ja, jag läser den ibland och tycker den är rätt så bra) och tänkte att jag skulle passa på och läsa detta inlägget för att se vad allt tjafs är om.
Och jag förstår ingenting???

Hon skriver att hon aldrig skulle handla där, att hon inte akn förstå hur folk kan längta dit och köa i flera timmar för att handla i en helt hysterisk trängsel bara för att komma undan med billgare shopping.
Och jag förstår PRECIS vad hon menar! Jag är ingen översittartyp, som vissa påstår att hon är. Jag är ingen lyxhustru med massor av pengar på banken. Jag har varit på Ullared. EN GÅNG. Och tyckte inte det var så märkvärdigt. De har en del fint. Och hade det legat närmre skulle jag kanske åka dit igen. Men det är inget jag längtar till. Och jag tror det var det Pernilla menade med sitt inlägg också.

Det är billigt där. Men som hon sa, så hela resan dit, plus att de flesta handlar på sig en massa onödigt som de inte skulle köpt annars, gör att det inte blir mycket billigare.

I vilket fall som helst, så var det inte Pernillas inlägg jag reagerade på.

Det var folks kommentarer!

Vad är det för fel på folk? De kommer med personangrepp mot Pernilla, skriver och klankar ner på hela hennes familj och hela hennes karriär som artist, bara baserat på detta inlägg? Folk som har följt hennes blogg länge, som nu ska sluta med det , för att :

"Och där sprack den perfekta lilla bubblan som kallas Pernilla Wahlgren….
Har alltid tyckt att du är en jättesöt, trevlig och naturlig tjej som man kan se upp till…. Nu är du bara ful inifrån och ut i mina ögon!!" som en skriver på hennes blogg.

Helt sjukt!

Låt henne tycka vad hon vill. Gillar ni det inte. Fine. Men varför bli hatisk?

Inte konstigt att världen ser ut som den gör, när folk retar upp sig så in i basken för en sån struntgrej.

                                                                         


Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad gör du ikväll?:)

vill du följas via bloglovin?:)

2010-10-26 @ 20:45:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-10-27 @ 10:44:05
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor