Morgonstund har guld i mun



Good Morning!

Vilken härlig lördagsmrgon jag har haft...Hela familjen sov i vårat rum i natt, och det älskar jag! ♥ Då vaknar jag med maken på min högra sida, sonen på min vänstra sia, Naomi nere vid fötterna, och katten ovanpå. =) Hahaha, kan inte bli bättre ;) Låg kvar i sängen och myste länge, ända ill elva-tiden.



Sen åt vi en riktigt ordentlig helgfrukost, bestående av flingor,
yoghurt, ägg, juice, frukostbröd och kaffe.





Rsten av dagen är obestämd än så länge. Beror på hur min sjuka make mår. Han ju legat med hög feber hela veckan, idag är han något piggare men fortfarande sjuk stackarn. Antingen blir det en tur till Åmål för att lämna bilen, eller så blir det en softardg på soffan.

Ha en riktigt fin dag allesammans!

(Oh, and incase I don't see you: Good afternoon, Good evening and Good night! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor