Vad heter låtarna?? Jag behöver hjälp!!



Jag har länge letat efter 2 låtar som jag brukade lyssna på om och om igen
 när jag var mindre, men jag kan inte minnas vad låtarna heter....eller ens vilka det var faktiskt,
vilket gör problemet än större..... :question:

Båda låtarna är ballader, och jag skulle tro att de är antingen 80-tal eller tidigt 90-tal.
Det är typ det enda jag vet. Det var inga JÄTTE hitar,
men de flesta kanske skulle känna igen dem om de hörde dem.
Alltså ingen känd som "carrie" eller "love hurts", men något liknande. Har för mig att det kan ha varit rockballader...Kan mycket väl ha varit ett känt band, men kan också ha varit en ensam person som sjöng...
ojojojojoj, blir inte lätt att hitta dessa hör ni!!

Men snälla hjälp mig!!!!

Kom med förslag, vill så gärna hitta dom!

Och till Björn, om du kommer ihåg så hade jag båda låtarna på ett band i min freestyle och lyssnade på dem HELA tiden när vi var på Teneriffa-96. Alltså var jag 17 år vid tillfället när jag hörde dem som mest. Kan inte minnas att jag har hört dem efter det....

Trackback
RSS 2.0 Humor