Kärleksintervju



-Hur träffades du och din partner?

Oj då! Vi kände varandra i 11 år innan vi blev tillsammans..Sen en kväll på en efterfest så sa det bara KLICK!


-Hur länge har ni varit tillsammans?

Lite drygt 5 år,,,


-Var det kärleken från första ögon kastet?

Hahahaha, Näe....kanske 5000:e ögonkastet eller så ;)


-hur stor är ålderskillnad?

Han blir gubbe 1 år innan jag blir kärring


-Vad var det som fick dig att smälta, vad föll du för?

Att han är så HIMLA go! Världens snällaste, omtänksammaste, mysigaste och finaste kille!


-Hade ni känt varandra länge innan ni blev tillsammans?

Ja, som sagt, 11 år hade vi känt varandra och umgicks i samma kretsar.


-Har ni några framtidsplaner?

ÖHHH; JA! Skaffa fler barn, bli rika, köpa miljonvilla och sen bara lata oss och låra hushållerskan sköta allt arbete...hahahaha :)


-Är ni förlovade, gifta, sambos?
Gifta sen 7:e augusti i år


-Har ni barn tillsammans?

Ja, en son gemensatmt och sen min dotter från ett tidigare förhållande.


-Om nej, planerar ni ha i framtiden?

Vi vill gärna ha fler, så det blir väl ja här med ;)


-Hur ser erat förhållande ut om 5 år, är fortfarande tillsammans?

Njae.....Kanske :) SJÄLVKLART! För alltid,i vått och torrt!


-Tror du på alltid?
Ja, annars skulle jag inte ha gift mig,,,,


-Beskriv ert förhållande i 3 ord.

KÄRLEK respekt roligt


-Vilket är ert bästa minne?

Många....men på toppen ligger ju Ninos födsel och bröllopet.


-Vilket är ert sämta minne?

Oj, måste väll vara våra 2 utomkvedes då....


-Tycker din familj om din partner?

ÖH, JA! (tror faktiskt att om vi nån gång skiljer oss så behåller de honom och slänger ut mig... :| )


-Tycker din partners familj om dig?

Bra fråga...det får ni fråga dom. :)


-Kan du vara dig själv med din partner?

Ja, vem skulle jag annars vara?  ( Ibland vill han dock att jag klär ut mig till någon annan, räknas det?) :D


-Känner din partner dig in&ut?
Ja, det tror jag faktiskt. Ibland tror jag han känner mig bättre än jag känner mig själv.



ÄLKSAR DIG MIN KÄRE JONAS!!!!!! ♥



 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

JA, Åsa vi tycker jätte mycket om dej! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-11-20 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor