Sharona



Idag har jag varit och hälsat på Sharona!!! ♥
Älskade fina hund....så go!

Som jag skrev om häromdagen, så bor hon ju sedan ett år tillbaka hos en annan familj.
Nu är det så att denna familj ringde oss häromdagen och berättade att de inte kan ha kvar henne längre. Känns så tråkigt, när man äntligen hittat ett bra hem till henne, och hon har kommit till ro, så måste hon ryckas upp igen. Stackars hund. Men ibland måste man göra även om man inte vill....och jag kan verkligen förstå varför de inte kan ha kvar henne, de hade flera olika personliga skäl till beslutet, och jag tvivlar inte på att de har gjort sitt bästa.

När vi lämnade henne där, så bad vi dom kontakta oss först om de skulle bli så här, så vi skulle ha "första tjing" .
Tyvärr har ju ingenting förändrats för oss. Vi har fortfarande inte den tiden som krävs för att hon skulle må bra. Visst, det skulle gå nu när jag går hemma, men så fort jag börjar jobba igen så blir det samma problem.

Jag och Naomi åkte i alla fall dit idag och diskuterade detta, och vi kom fram till att vi gemensamt ska försöka hitta ett bra och FAST hem åt henne. Det förtjänar hon.



Det var så roligt att få se henne igen. ♥ Vet inte vem som blev gladast, jag eller hon? =) Ingen tvekan om att hon kom ihåg mig i a f....hon blev helt hysterisk av glädje när hon mötte oss vid dörren, och kunde inte sluta hoppa. När jag äntligen fick sätta mig i soffan så skulle hon sitta i knät, eller mellan mig och Naomi.

Som vanligt var det jobbigt att lämna henne, vill så gärna ta henne med mig, men det kändes ändå lättare nu.

Jag filmade ett litet klipp på henne och Bingo, som den andra hunden där heter, när de busar.




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Underbara Sharona! Hon verkar vara lika go och mysig

som när hon bodde hos er.

2010-11-11 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor