Drömmer mig tillbaka till varmare dagar


Sitter här i kylan och drömmer mig tillbaka till den bästa sommaren jag nånsin haft :)

Här är några av bilderna som säger mest om sommaren som var.



Naomi springer i vattenspridaren i trädgården.



Jag, höggravid, samma dag som beräknad förlossning (Tack gode gud att jag inte visste att jag hade 2 långa veckor kvar)




Besök av Björn och Kajsa. Här i full lek i Mariebergsskogen.





Naomi och Jonas badar i poolen, som jag inte fick inviga denna sommaren :(





Midsommar



 
Med fasters lilla gullunge Olivia ♥




Jag och magen ligger i solen och väntar....samma dag som beräknad förlossning...




Äntligen kom lille Nino ut i världen den första juli! ♥





Min fina Naomi i sommarsolen




Naomi och grannen spenderade större delen av sommaren i stallet. Här rider de förbi utanför huset.




Och så förstås....våran bröllopsdag...♥




Sommarens soligaste och varmaste dag.





Den bästa sommaren i mitt liv!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor