Självklart ska hon piskas!



Vilket årtusende lever vi i???????

Det undrar man när man ser det här klippet, där en kvinna blir piskad på öppen gata av två skrattande poliser.

Hennes brott?
Hon bar byxor!

Självklart ska hon ha spö då! Hur VÅGAR hon ta sig den friheten att hon tror hon har samma rätt som mannen, att välja själv vad hon ska ha på sig??!!!

Dessa lagar som finns i vissa länder alltså....att kvinnan ska piskas, stenas, hängas, plågas och förnedras för minsta lilla löjliga brott....hur är dessa männsikor funtade som tolererar detta???

Fanns det NÅGOT jag kunde göra för att ändra på livet för dessa stackars kvinnor i såna länder, då skulle jag inte tveka.
Skulle du??



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Caroline

fy faaaaan vad sjukt!!! Stackars kvinna...

2010-12-17 @ 20:16:02
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: St. Augustine

Ja, eller hur? :)



Synd som bara den...

2010-12-25 @ 21:16:36
URL: http://www.nationsoldestcity.com/
Postat av: mari

Jag började gråta när jag såg den här filmen!

jag fattar inte hur de kan göra så här!

jävla idioter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-27 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor